گارانتی گوشی موبایل چیست و شامل چه مواردی می‌شود؟

مانترا سرویس ارائه دهنده رسمی  خدمات پس از فروش   محصولات هوآوی در ایران   و یکی از 5 شرکت برتر ارائه دهنده خدمات پس از فروش در کشور  موبایل در ایران است؛ این شرکت با ارائه سرویس‌های منحصر به فرد ضمانت و خدمات پس از فروش با سرعت و کیفیت بالا به مشتریان در اقصی نقاط ایران توانسته است اعتماد کاربران را جلب کند.

: شرايط گارانتي موبایل

   

مشتری گرامی خواهشمند است پیش از خرید گوشی ، تمام شرایط گارانتی را مطالعه فرمائید. خرید گوشی با گارانتی مانترا سرویس به منزله قبول تمامی موارد مندرج شده می باشد.

تعهدات شرکت مانترا سرویس :

شرکت مانترا سرویس ارائه  کننده خدمات پس از فروش محصولات  کمپانی هوآوی – سامسونگ – اپل- شیائومی در سرتاسر کشور عزیز مان ایران ،  .محصولات  مورد نظر ظر را با شرایط مندرج در کارت گارانتی دستگاه و سایت شرکت در قبال هرگونه خرابی هجده ماه از تاریخ فاکتور  و  زمان فعالسازي آن گارانتی مینماید.

بررسی تاریخ شروع گارانتی :

گارانتی محصولات مطابق تاریخ  کارت گارانتی و زمان فعال سازی. مبباشد و نحوه چک نمودن آن از طریق راه های زیر امکان پذیر است :

  • از زمان اکتیو شدن دستگاه که با مراجعه به صفحه همتا قابل مشاهده می باشد
  • تماس با مرکز تماس با شماره ٠۶٧٢۵٩
  • ارسال مشخصات دستگاه از طریق پیامک به شماره ٠٢١۴٢٠٠٠مقدور میباشد
  • از طریق سایت شرکت مانترا سرویس mantraservice.ir

گارانتی هجده ماهه  تنها شامل گوشی بوده و ملحقات از قبیل باتری،شارژر و غیره مطابق دستورالعمل ها بمدت دوازده ماه گارانتی می گردد.

مدت زمان تعمیر دستگاه سه تا چهار  روز تعین میگردد ، کلیه گوشی های گارانتی بنا به هرعلتی ( مانند نبود قطعه / مشکلات فنی و … ) بیش از 1 ماه در مرکز این شرکت تعمیر نگردد به پروسه تعویض گوشی انتقال و در صورت داشتن شرایط گوشی تعویض می گردد .

در صورت درخواست مشتری جهت گوشی امانی گوشی با مشخصات و امکانات گوشی مشتری تا زمان اتمام تعمیرات و تحویل به مشتری در اختیار متقاضی قرار میگیرد .

قطعات  فروخته شده شرکت مطابق فاکتور مشتری و تاریخ فعالسازي آن یک ماه  پس از خرید در صورت مشکل سخت افزاری تعویض می گردند همچنین درصورتی که  دستگاه در مواقعی که یک ایراد پس از دوبار تعمیر رفع نشود  تعویض خواهد شد.

کلیه گوشی های گارانتی و غیر گارانتی تمامی تعمیرات و قطعات تعویض شده شش ماه ضمانت تعمیر و تامین قطعه را دارا می باشد .

درصورتی که گوشی پذیرش شده در مراکز این شرکت به هر دلیلی آسیب ببیند . ( توسط تعمیرکار / حمل و نقل / پرسنل پذیرش ) شرکت مکلف به جبران خسارت و جلب رضایت مشتری می باشد .

در صورت بروز حوادث غیر مترقبه در دوره ضمانت ، زمان مورد نظر) بازگشایی سازمان های ذیربط ( به دوران ضمانت اضافه میگرد.

دستگاه از تاریخ فعالسازی و فاکتور خرید معتبر به مدت 18 ماه تحت ضمانت خرابی های ناشی از ساخت میباشد.

دستگاه به مدت 7 روز از تاریخ فعالسازی و فاکتور خرید معتبر، در صورت داشتن ایراد سخت افزاری ناشی از ساخت دارای شرایط تعویض میباشد.

لوازم جانبی داخل جعبه دستگاه به مدت 6 ماه از تاریخ فعالسازی و فاکتور خرید معتبر ، در صورت داشتن ایراد ناشی از ساخت تحت ضمانت میباشد.

دستگاههای دارای باطری خارجی ، 6 ماه از تاریخ فعالسازی دستگاه و فاکتور خرید معتبر تحت ضمانت میباشد.

دستگاههای دارای باطری داخلی ، مطابق با گارانتی دستگاه به مدت 18ماه از تاریخ فعالسازی دستگاه و فاکتور خرید معتبر تحت ضمانت میباشند

کارهایی که اگر انجام دهید باعث نقض گارانتی شما میشود

  • صدمات و ضایعات ناشی از ضربه ، سقوط ، حمل ونقل ، تماس یا نفوذ مایعات و مواد شیمیایی ، آتش و حرارت زیاد ، گرد و غبار شدید ، نوسانات برق ، رعد و برق و حوادث طبیعی ، نور مستقیم آفتاب
  • اقدام به سرویس، تعمیر یا هر گونه تغییر در محصول توسط تعمیرکار غیر مجاز
  • تغییر و یا دستکاری شماره سریال دستگاه و IMEI موبایل
  • استهلاک تدریجی محصول از قبیل سایش و رنگ رفتگی
  • استفاده نادرست از دستگاه یا مواردی خارج از سازگاری و استانداردهای تعیین شده برای دستگاه یا عمل نکردن به نکات ذکر شده در دفترچه راهنمای دستگاه
  • دستگاه هایی که دستکاری شده و یا توسط اشخاصی به جز نمایندگان مجاز هواوی تعمیر شوند.
  • هر نوع دستکاری ، خدشه یا کنده شدن برچسب سریال و IMEI و یا هولوگرام و مشخصات دستگاه یا هر نوع دستکاری یا آسیب برگ ضمانت نامه و کارت گارانتی و مدارک گوشی
  • مشکلات ناشی از خدمات رسانه ای شرکت های متفرقه و یا مشکلات ناشی از خدمات دانلود آن ها از طریق گوشی
  • نصب هر گونه نرم افزار یا برنامه که به محصول صدمه نرم افزاری و یا سخت افزاری وارد کرده و موجب اختلال در عملکرد نرم افزاری و یا سایر امکانات گوشی شود.
  • هرگونه خرابی در اثر استفاده از باتری و شارژر و لوازم جانبی غیراصلی هواوی