منشور حقوق مشتریان شرکت مانتراسرویس

با توجه به اینکه شرکت مانترا سرویس از جمله برترین شرکت‌هایی است که در مسیر صحیح خدمات پس از فروش بین المللی فعالیت می‌کند و هم‌چنین در راستای افزایش روزافزون اطمینان مشتریان عزیز، با افتخار اقدام به نگارش حقوق مشتریان تحت عنوان منشور حقوق مشتریان نموده است

  • رعایت ادب، احترام و اصول اخلاقی در برخورد با مشتریان سرلوحه فعالیت‌های شرکت است.
  • رفتار حرفه‌ای، به دور از تبعیض و صرفه‌جویی در وقت مشتریان از وظایف مهم مانترا سرویس می‌باشد.
  • در صورتی که در هنگام تعمیرات توسط متخصصین ایرادی جدید مشاهده شود که باعث ایجاد هزینه شود، مراتب حداکثر تا سه روز کاری به مشتری اعلام می‌گردد.
  • جهت هرگونه ارائه خدمات، رسید( قبض مشتری ) صادر و تحویل مشتری می‌شود.
  • حداکثر زمان تکلیف و پاسخ‌دهی اولیه به مشتری دو تا چهار روز کاری می‌باشد.
  • به ازای هر روز تاخیر اعمالی از شرکت ( بیش از ۳۵ روز )، ۳ روز به دوره گارانتی اضافه می‌گردد.
  • در صورتی که کارشناس مربوطه در هر ۳ بار پذیرش مشکل را از یک نوع ایراد تشخیص دهد، دستگاه مشمول تعویض خواهد شد.
  • اگر در هنگام تعمیر به گوشی خسارت وارد شود، جبران خسارت بر عهده شرکت می‌باشد.

کلیه شعب و نمایندگی‌ها شرکت مانترا سرویس ، ملزم به رعایت موارد فوق می‌باشند.